Bestellen & Annuleren

Is er iets misgegaan met het bestellen? Ben wil je graag weten hoe je besteld? Lees hieronder snel verder!


Bestellen

Allereerst kies je de box uit die jij graag wilt hebben. Dit doe je door op “ADD” te klikken. Vervolgens klik je rechts onderin op “NEXT”. Je komt dan op de producten pagina. Op deze pagina voeg je, net zoals je dat bij de box hebt gedaan, de producten toe die jij aan je box wilt toevoegen. Heb je alle producten toegevoegd die je in je box wilt? Dan klik je op “View bundle contents”. Je ziet nu een overzicht van de door jou geselecteerde producten. Klik op “add bundle to cart” om ze aan je winkelwagentje toe te voegen. Vanuit je winkelwagentje kun je de betaling voldoen. Als je de bestelling plaatst met je GIVINGLY account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.


Wijzigen

Is er iets misgegaan tijdens je bestelling? Neem contact met ons op om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.


Annuleren 

Dit doe je in Mijn Givingly. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren mail naar Info@givingly.nl. Wil je meer weten over retourneren? Kijk dan op onze pagina bestelling, levering en retournering.