Bezorging, levering & retour

Bezorg- en ophaalopties

Je kunt je pakket ophalen bij een PostNL punt. Geef in je winkelmandje aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Je kunt voor bepaalde producten zelf een tijdvak kiezen om zelf het bezorgmoment te bepalen dat jou uitkomt. We zijn op dit moment hard aan het werk om dit voor zoveel mogelijk producten mogelijk te maken. Voeg het product toe aan je winkelmandje en kijk welke bezorgopties voor jouw bestelling beschikbaar zijn.


Bezorgproblemen 

Is uw bezorging vertraagd? We gaan er alles aan doen om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie. 

Is uw product beschadigd? Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 14 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.


Heeft je jouw pakket niet ontvangen?

  1. De Track & Trace code van het pakket
    Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
  2. Het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
  3. De brievenbus
    Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Retourvoorwaarden

Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen kunnen niet worden teruggestuurd. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. 


Heb je het verkeerde product ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit bij onze klantenservice. Wij zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.


Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 7 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je hebt 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product.
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier



** Indien het product duurder is zullen deze kosten aan u doorberekend worden. Indien het een goedkoper product betreft zal GIVINGLY binnen 5 werkdagen het geld aan u overmaken. 


** De vermelde levertijd op de website wordt nagestreefd. Wanneer er te laat geleverd wordt, kunnen wij hiervoor op jouw verzoek een klacht indienen. De bezorging van producten geschiedt op de plaats die door jou is aangegeven. Wanneer er een verkeerd afleveradres is opgegeven en er een nieuw product opgestuurd moet worden, kunnen de extra kosten hiervoor bij jou in rekening gebracht worden.