Betaling


GIVINGLY heeft een veilige betaalomgeving. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.


Wil je geld naar ons overmaken? 

Ons rekeningnummer is: NL08 INGB 0008 4195 73 t.n.v.  Givingly

BIC ING : INGBNL2A


Vermeld bij het betalen altijd je naam en het ordernummer!


Facturen:

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn GIVINGLY. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur.


Klopt jouw factuur niet? Neem contact met ons op. Wij kunnen nakijken of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen. 


Betaling mislukt of geweigerd:

Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

 

Is je iDeal betaling mislukt of geweigerd? Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

 

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij je afschrijving vermeld.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Terugbetalingen

Je ontvangt de terugbetaling op de betaalmethode waarmee je betaald hebt. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort hebben.


Doordat het per bank verschilt kunnen wij niet specifiek zeggen hoelang het duurt voordat je de terugbetaling ontvangt. Staat het bedrag binnen 5 werken nog niet op je rekening? Neem dan contact op met GIVINGLY.


Heb je de bestelling geannuleerd? 

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

  • iDeal & Apple Pay: binnen 3 werkdagen.
  • Creditcard: de reservering wordt binnen 3 dagen opgeheven.
  • Vooruitbetaling: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgemaakt Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen 3 werkdagen terug.