Bezorging, levering & retour

Bezorging, levering & retour – Givingly

Bezorging & levering

Alle bestellingen worden standaard verstuurd naar het door jou opgegeven adres.
De vermelde levertijd op onze website wordt altijd nagestreefd.
Je ontvangt na verzending een Track & Trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Let op:
Wanneer er een verkeerd afleveradres is ingevuld en de bestelling opnieuw verzonden moet worden, kunnen de extra verzendkosten bij jou in rekening worden gebracht.


Niet ontvangen of bezorgproblemen

Pakket niet ontvangen?
Controleer eerst de volgende punten:

  1. Track & Trace-code – te vinden in je verzendbevestiging.

  2. Bezorgadres – klopt het adres en de postcode die je hebt ingevuld?

  3. Brievenbus of buren – mogelijk is het pakket bij de buren afgeleverd of ligt er een niet-thuis-bericht in je brievenbus.

Vertraagde levering of beschadigd product?
We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen en in perfecte staat te leveren.
Is je product beschadigd aangekomen of nog niet geleverd? Neem dan contact met ons op via info@givingly.nl.


Retouren

Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Meld je retour eenvoudig aan door een e-mail te sturen naar info@givingly.nl met de volgende informatie:

  • Je bestelnummer

  • De naam van het product

  • De reden van retour

Na goedkeuring ontvang je verdere instructies voor het terugsturen van je product.

Belangrijk:

  • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen kunnen niet worden geretourneerd.

  • Het product moet in originele staat en onbeschadigd worden teruggestuurd om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

  • Wanneer je een product wilt ruilen voor een duurder artikel, worden de meerkosten in rekening gebracht.
    Bij een goedkoper artikel storten wij het verschil binnen 5 werkdagen terug.